Klachtenprocedure
1 Indien Klant een klacht heeft over een product (conform Artikel aangaande garantie en conformiteit) en/of over andere aspecten van de dienstverlening van Led-voordeel, dan kan hij bij Led-voordeel telefonisch, per e-mail of per post een klacht indienen. Zie de contactgegevens onder aan de Algemene Voorwaarden.
2 Led-voordeel geeft Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Led-voordeel binnen 2 dagen na de ontvangst van de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van Klant.
3 Heeft u een geschil wat niet opgelost kan worden met elkaar. Dan kunt u dat voorleggen aan de geschillencommissie via het Europese ODR platform. Deze hulplijn is verplicht te melden in de algemene voorwaarde en op een aparte klachten pagina. Bij deze hebben wij weer aan onze verplichtingen gedaan.